En riktigmyshelg!

På fredag blev det skolan, sen hem & fixa & så!
Sen dra hem till mammi, kom dit ungefär vid fyra, sen vid halv fem skulle vi åka till Grythyttan för L skulle träna fotboll & jag skulle på konfirmationsgrejs, vi hade film & mys kväll :) Hade verkligen trevligt & roligta alltså!
Först när vi kom dit så gjorde vi i ordning tacos & sen åt & sen gick vi upp på övervåningen & kollade på film, MYS! Vi kollade på massa olika filmer, men skräck filmen slog fasen allt :o Så jävla läskig alltså, den var så läskig så vi låg & höll om varndra under filmen, haha ;)

Så fick tjejerna välja en film & då blev det The Last Song, & som vanligt började jag naturligtvisbörjade jag att tjuta för den är så sorglig ;$ Jag tjöt så mycket så jag inte kunde andas genom näsan plus att jag blev svullen under ögonen, HAHA herreguuud ;) Men så är det när man är känslig för sånt..
& vi la oss inte förrens klockan sex på morgonen ungefär, & jag ångrar det som faaaan! :o

För vi skulle gå upp halv nio på morgonen idag (lördag) för att äta frukost & sen dra till kyrkan & träna på några sånger. Men själv drog jag hem ungefär vid nio tiden för att hinna fixa innan´jag skulle iväg på match i Brickebacken. & matchen gick ju inte såå bra.. Men men!!
Efter matchen blev det i alla fall att dra till marieberg för att handla lite med mammi & L, trevligt!

Haha typ en kvart innan alla affärer stängde så hittade jag lite kläder, en asfin tunika & en par thigts till nyår, tack mammi & L! Sen blev det att åka hemmåt, vi tog vägen mot Karlskoga för att komma fam till Skarped & hämta lillebror hemma hos farmos & farfar.

& nu är vi hemma, sköööönt! Så nu ska vi ha massa mys här framför tv:n med godis, popcorn & dricka, MUMS! :*
Ha en fortsatt bra kväll alla, puss & kram!!

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0