!

Älskar att blogga, så kände att jag bara ville & måste blogga lite till idag ;$ thihi

Nyss hade jag aptråkigt & hade verkligen ingenting att göra. Men nu, nu är jag i full gång & skriver med uppsatsen till so:n. Eftersom vi har världens bästa so lärare så ska jag försöka att göra den så bra som möjligt! Bäst ska den bli helt enkelt ;) mohaha
Jag har kommit rätt långt på uppsatsen nu, om jag får säga det själv. & det känns som att det går bra, att jag hittar rätt svar & så! :) Så nu jävlar kör vi hårt!!
Eftersom jag har kommit rätt långt nu med uppsatsen idag, så kommer jag nog kanske hinna klart imorgon. För då har jag en so lektion & sen ska jag skriva på uppsatsen på elevensval istället för att ha matte imorgon! :) Hoppas att jag blir klar imorgon så att jag slipper sitta i helgen med den.
Känns bra i alla fall, wiiiie!


Nu snart blir det att sova, natti natti! ♥
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0