...

Tror ni att jag hann klart med uppsatsen idag i skolan eller?! NEJ naturligtvis inte..
På so lektionen så flög bara tiden iväg, men hann skriva lite i alla fall. Sen på elevensval så gick det väl sådär, var så trött plus att A & E satt där också, i datasalen bredvid mej ;) thihi
Så nu får jag skylla mej själv, så får sitta & skriva lite nu idag & i helgen också. Men det ska nog gå bra, för vi har måndagens lektion att skriva på också, sen i slutet av lektionen ska den lämnas in!
Har ju inte så mycket kvar, så tror att jag hinner faktiskt.


Nej, nu kan jag inte sitta här & skriva så jag inte hinner bli klar! Har bara tid att skriva till ungefär halv sju, för halv åtta har jag träning, ska ju äta & så innan också. Sen efter träningen är det för sent att sitta uppe & skriva uppsats!!
Kyss ha det bra, chao!!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0