SÅ HIMLA SKÖNT!

INGA läxor eller prov denna vecka, så jävla skööönt!!
Vi skulle egentligen ha skrivit en so-uppsats tills nu på torsdag, som vi skriver istället för att göra ett prov.
Men vi har ju världens bästa so lärare så han flyttar det tills nästa vecka på måndag istället, så brutalt snäll lärare! :)
& sen när vi är klara med uppsatsen så ska vi bara kolla på film alla lektioner fram till jullovet, gott!

Fick även reda på tyska provet idag, som vi hade förra veckan. & jag klarade det, fatta vad glad jag blev.. YEAH!!
Nu väntar bara på svar vad jag fick på engelska provet förra veckan & vad jag fick för poäng på omprovet i kemi som jag också hade förra veckan. Vet i alla fall att jag klarade kemi provet, men inte hur mycket poäng jag fick! ;)

Haha & idag på musiken hade vi uppspelning av låtar som vi skulle ha tränat på, så vi kunde både sjunga & spela den på gitarr ;) haha Jag, E & J sjöng & spelade "Lilla Snigel", vadå grymma?! ;) haha Lätt MVG, jag lovar, *host*

---

Förstå att det är du som finns i mina tankar, ingen annan.
KÄRLEK

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0