HELGEN = BRA

Fredag - Skolan först då da på morgonen. Hade även engelska grammatik prov & det känns som att jag klarar det faktiskt! :) Slutade egentligen halv tre då, men fick lov att gå hem tidigare, för mådde så jävla dåligt.. Så det blev att åka hem, lägga sej framför tv:n med en stor kopp te & kolla på något skit. Väldigt skönt att bara ta det lugnt var det!
Men vid kvart över fyra skulle jag iväg på acuounktur, var hur nervös som helst i början. Men det gick väldigt bra & det var inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara. Jag fick nålar i fötterna, knänen, magen & ryggen.
Men fick även frön i öronen, som jag ska ha där i en vecka. Det är ju inte direkt skönt, kan jag säga, det gör så jävla ont, kunde ju knappt sova på vänstra örat inatt :o haha Men men... Om det nu hjälper så måste jag tåla lite ;)
Hur som helst, så lev det hem efter behandlingen & packa sen dra till pappi nästan direkt. & när jag kom hem till pappi så stod maten klar på bordet, vi fick tacos, väldigt gott!! Senare blev det att vara med fisen! Hade en väldigt trevlig kväll, men ändå inte..
...
Lördag - Vaknade vid ett tiden idag ungefär, tror jag ;) haha Sov hemma hos fisen inatt.
Tack för gårdagen fisen, hade väldigt trevligt. Är glad att jag har dej! Sen vid tjugo i två kom G & hämtade mej, så jag fick komma hem & ta det lugnt, mår inte så bra idag heller... Snälla du där uppe, jag vill verkligen inte bli sjuk!! :(
Ikväll ska jag bara vara hemma & ha en myskväll med familjen, med film & massa gott till :) Ska bli väldigt härligt att bara ta det lugnt & kolla på film med familjen! & ingen sen kväll idag inte.
...
Söndag - Upp i skaplig tid, så jag hinner piggna till till klockan två! För då blir det att åka till sporthallen för samlingen till matchen som börjar klockan 15.00 i sporthallen. Vi spelar mot Nora då, dom ska vi allt vinna mot! Passa er för oss, för vi är BÄÄÄÄST även fast det kan gå hur som helst! Kom gärna & kolla om ni har något bättre för er!!!



(Gamml bild som bara den)
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0