HERREGUUUUUUUD!

Det finns verkligen människor till allt, då menar jag verkligen allt också!! :o
Kan du bara sluta snacka skit bakom ryggen på mej & komma fram till mej & säga det du vill ha sagt. Det blir liksom inte bättre av att du snackar skit. Sen är det väl ändå inte jag som är falsk, utan du. Du kanske inte ens vet vad falsk är?! Eftersom du säger att jag är falsk bara för jag grinar för allt tydligen... haha det är ju fan skrattretade :)
Men visst fortsätt så, men då kanske man inte får så bra rykte sen... Visst, du har dina vänner & jag har mina & jag är väldigt glad över att jag har gjort dom val jag har gjort i mitt liv, ångrar ingenting. Speciellt när det gäller dej! Jag älskar alla mina vänner & kärlek kan ej ta deras plats, aldrig!!!!
Jag trodde inte heller att du var en så känslokall  människa som jag insett att du tydligen är.. Du var så jävla go & snäll mot mej hela tiden i början, men helt plötsligt blev du bara så jävla katig & brydde dej inte ett skit.. & en sån vill jag inte ha i mitt liv!
H

Kommentarer
Postat av: rebeccus

m? ;o <3

2010-12-04 @ 14:09:39
URL: http://www.reebeccaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0