JULAFTON ♥

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag tillsammans med släkten.
Vaknade ungefär vid halv tio imorse, då blev det att sätta på datorn & lyssna på lite musik så ma vaknade till ordentligt ;) Sen ner & äta julfrukost som bestod av julskinka, limpa, rödbetssallad & julmust, haha! Gott var det i alla fall. Lite senare kom H & L & hålsade på en stund, så det blev lite fika & prat. Sen när dom hade åkt så delade vi ut julklapparna, blev nöjd med det jag fick! :)
Vid klockan ett så kom mammi & Linus för att hämta oss för vi skulle åka ut till Skarped & fira jul med släkten där. När vi kom dit så åt vi massa god julmat & klockan tre blev det Kalle Anka såklart!! & efter Kalle Anka så hade vi julklapps utdelning. Blev väldigt nöjd med det jag fick där också.
Direkt efter vi var klara i Skarped så blev det att åka hem till mormor & morfar för julfirande med släkten där :) Trevligt trevligt! Vi åt även mat & efterrätt där, så har väl gått upp tio kilo redan.. haha ;) Men men! Se kollade vi såklart på Svensson Svensson & Tomten Är Far Till Alla Barnen, så jävla bra! Men sen blev det julklapps utdelning, väldigt nöjd med det jag fick där också.
Så man kan säga att allt jag har fått har jag önskat mej i stort sätt. Tack så himla mycket kära släkt ♥
Men det fortsätter med lite julfirande imorgon också. Men restan av dagen imorgon blir det nog att städa rummet, kolla igenom alla julklappar igen. Resten av dagen blir det bara att ta det väldigt lugnt :)

Ha en fortsatt trevlig jul mina vänner, pussar & kramar till er :*



H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0