SISTA DAGARNA INNAN JULLOVET!

I måndags var jag i folketshus hela dagen, från halv nio på morgonen till ungefär fyra på eftermiddagen. Vi skulle träna inför julshowen som var igår (tisdag). Jag & E skulle sjunga, Så Mycket Bättre - Ted Gärdestad. Det gick väl bra, tycker jag i alla fall. Vi gjorde vårat bästa! Men i alla fall, så i måndags när vi skulle träna inför dom andra som skulle ara med på julshowen var jag hur nervös som helst bara då, & det var inte alls många :o haha Men det gick bra till slut. Plus att jag var bra jävla hes i måndags, så det lät väl inte sådär jättebra då, haha ;)
...
& igår (tisdags) så var det dags för julshow då! Jag gick upp kvart över sex på morgonen åkte till folketshus till halv åtta, gjorde mej i ordning sen vid tjugo i nio började den första showen för sexor & sjuor. Var så jävla nervös så jag trodde seriöst att jag skulle spy :s haha Men det gick väl bra, tror jag? Sen hade vi en timme på oss att repa lite till innan den andra showen började vid tjugo i elva. Så jag & E sjöng en gång till för att öva lite så det blev ännu bättre för åttorna & niorna, men vet ej om det gav något resultat ;) Hoppas på det i alla fall! Men i alla fall, när vi skulle sjunga för åttorna & niorna så var jag inte fullt lika nervös som första gången.. Tror att det gick bättre för oss då faktiskt? Men som sagt så vet jag inte det själv, men hoppas verkligen det!
...
Efter julshowen hade vi rast till halv två, sen halv två skulle alla till sporthallen för att kolla på innebandy & vollyboll turnering mot lärarna. Eleverna vann både innebandyn & vollybollen, tror jag ;) haha Vi satt där i ungefär en & en halv timme, inte direkt roligt var det. Bortslösad tid kan man fan säga att det är att sitta där & bara kolla! Hur som helst så blev det att följa med E till hennes, ja någonting & fika. Sen drog vi ner till torget igen för att handla julklapp till bästa V :* Sen hem till Emma, vara där hemma en stund sen hem & kolla på film & sova :)
...
& idag började vi klockan nio, SISTA dagen innan lovet! Hade en mysig stund i klassrummet tillsammans med klassen & våra klassföreståndare. Först hade vi julklappsbyte, sen fika & sist men inte tråkigast så fick vi våra betyg, vart inte så jätte nöjd med mina betyg... Men men.. Får väl göra bättre ifrån mej efter lovet! När vi hade slutat satt jag & E kvar en stund i skolan för att vänta på skjuts hem. Vi tänkte inte direkt gå hem när det är typ -30 ute, aldrig! :o & nu sitter jag här, väntar på att få vara med E & på att V ska komma hit från Karlskoga, har fan inte träffat henne på as länge nu :( Så ikväll blir det mys & bus med brudarna. Vi ska sova hemma hos E, massa mys då :*
Finns på mobilen ikväll sötisar ;) KYSSS
...
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0