KALAS

Hej hopp gummisnopp!
Idag är det lördag & jag mår hur bra som helst förutom att jag är hur förkyld som helst!
Hur är det med er då? :) Igår hade jag en trevlig kväll med trevligt folk, speciellt med min tjej! :*
Det var verkligen skönt att få träffa henne igen, det var ett tag sen vi träffades sist. Men nu ska det inte bli så något mer, hoppas jag!! Mår så himla bra i närheten av henne. Vi löser allting tillsammans, vi delar glädje, sorg, ilska, ja vi delar allting med varandra! Underbart som bara den!!
Tack för kvällen igår bästa du, jag älskar dej något gryyymt mycket :*
& idag (lördag) blir det att vara hemma hos mamma på kalas för storebror som fyller år. Eller han fyller inte år förrens på tisdag men vi firar honom idag, så släkten kommer snart hit, trevligt! Sen efter jag har varit här ett tag så blir det väl att höra av sej till bruden & hitta på något med henne ;) Wiiie vad skoj!!
Vad händer ikväll då folket?
Ni får ha en fortsatt bra kväll. Puss & kläm!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0