Kvällen igår (måndag) var toppen ♥

Hade en toppen kväll tillsammans med E igår kväll, en riktig mys & ta det lugnt kväll blev det för oss. Väldigt skönt att inte göra någonting! Vi sjöng sing star, lyssnade på musik, tog bilder, pratade, ja vi gjorde bra mycket igår fast ändå inte ;) Många tokiga kort blev tagna igår, bilderna kanske kommer upp lite senare här på bloggen. Kvällen var helt underbar, verkligen! Var skönt att få träffa henne efter lite som har hänt.. Skönt att få prata med en som verkligen förstår en! Du är bäst hjärtat ♥ 

Det blev en väldigt sen kväll igår, vi somnade inte förrens vid klockan fyra - fem? Ja, omkring där. Men det var värt att vara vaken så länge, hade grymt kul!! Vi fick till & med sällskap på msn inatt. Hahaha höll på att dö ju :o Herregud alltså :) Riktigt trevlig var den som höll oss sällskap! & idag vaknade E vid tolv & jag vaknade vid ett. Skönt att sova, finns fan inget bättre! Gick upp direkt jag vaknat, satte på mej kläder & gick ner för att kolla om E var där nere. Självklart var hon det, hon satt där nere framför tv:n, kollade på barnprogram & åt frukost :) & ja, man kollar på barnprogram, det är fan bra!! Aja, så jag satte mej bredvid henne & gjorde henne sällskap. & nu sitter jag här & E klär på sej & gör sej klar för dagen.  Snart blir det hem till mej så jag får duscha & så.

& vad händer idag då? Åka pulka? Nej, hon är naturligtvis förkyld :o SÅ det blir väl att ta det lugnt en stund idag också, men lite senare kanske det blir ut på isen med boysen & åka lite :) Får se om man vågar sätta sej i bilden ens, läskigt det där med is ;) Om man inte vågar så får man väl stå & titta på när dom andra åker.

Vad ska ni andra göra idag då? :) Om det händer något så kan ni ju höra av er. Men ej till min mobil för den är trasig, tyvär :( Ni kan höra av er på datorn om jag är online någonstans, eller så kan ni höra av er till E också! ;)
Ni får i alla fall ha en bra dag, pussar & kramar



H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0