Lördag & hur....

Lördag & hur jävla tråkigt som helst har jag :o
Mammi & Linus ligger framför tv:n & kollar på fångarna på fortet, lillebror & E spelar tvspel, storebror är, ja? Vart är han? & vad gör han? Jaja, själv ligger man inne på sitt rum i sängen & håller snart på & dör av tristess :o Det här är den tråkigaste lördagen i mitt liv hittills.. Det här SUGER!! Ingen mobil har jag heller, så kan varken smsa eller höra av mej till någon & fråga om den har lust att ha myskväll heller :( Jag har ungefär 40 oöppnade sms & ungefär 5 missade samtal på mobilen, KUL.. verkligen!!! Vad ska man göra när man hare så här tråkigt egentligen? Ge mej ett bra svar på det, snälla.
Aja, ni som inte har tråkigt får ha en fortsatt trevlig kväll, så syns & hörs vi säkert! pussar & kramar
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0