Sjuuuk

God kväll!

Idag (söndag) har varit en vääldigt seg & tråkig dag.. Blev dålig efter jag bloggade igår (lördag) kan man säga, fick skit ont i magen & mådde illa, så jag spydde, inte värst kul! :( Så nu är jag sjuk, men vet inte riktigt om det är magsjuken eller inte :o För har inte spytt någonting idag & har varken haft ont i magen eller mått illa. Så jag vet inte vad det kan vara.. Ont i huvudet har jag hela jävla tiden ocksåå :(

Så ingen skola för mej imorgon, tråkigt men samtidigt lite positivt, för då kan jag skriva klart min uppsats!! ;) haha. Får se när jag kommer till skolan igen, vilken dag. Hoppas att det blir den här veckan i alla fall! Hatar verkligen att vara sjuk, är så jobbigt & tåkigt. För man missar en massa i skolan sen får man inte träffa sina vänner heller, & det är rätt så trist!!

Men men, någon gång kanske man ska vara sjuk också, inte vara frisk hela tiden, tyvär.

Men nu blir det nog natten så jag orkar upp till kvart öer sju & se julkalendern med lillebror & L imorgon bitt! Sen efter den blir det att sova igen :)

Natti natti sweeetisar ;*



I mina ögon är du alltid vacker.

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0