SKOLAN IMORGON

Har varit sjuk sen i lördags natt, men börjar bli frisk nu. Så imorgon blir det skolan! :) Har fan längtat att få komma till skolan & träffa alla.

Under de dagarna jag har varit sjuk så har jag bara legat i soffan & kollat på tv & filmer. Lite smått drygt, men men.. Vad ska man göra när man inte orkar någonting annat än att ligga i soffan & dega?! Men när jag blev bättre så försökte jag orka mej på att skriva på uppsatsen, det har gått bra. Så nu är jag klar med den, sköööönt!!
Tror inte att jag har några mer prov eller läxor nu innan lovet, så nu kanske man kan göra något annat än att plugga om dagarna ;) Wiiiiie!!

& imorgon blir det skolan & träffa alla mina gullisar igen, längtaaaar! :* Men nu ska jag gå & duscha sen sussa så jag orkar upp imorgon bitti för att se julkalendern kvart över sju sej fixa & dra till skolan :)
Natiiiiii puss kram

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0