SÖNDAG & HELGEN ÄR SLUT..

Jag har haft en väldigt bra helg med min underbara bästa vän!
I fredags umgicks vi med lite andra folk, det var trevligt :)
Sen i lördags så var jag först på kalas uppe hos mammi, träffade alla i släkten. Var trevligt, inte ofta man träffar alla samtidigt. Även våran lilla nya kusin på fyra månader var där, ååh så himla go unge alltså!!

& idag blir det att vara med bästa vännen min också, först ska vi ner till niklas & handla lite, sen till sporthallen & kolla innebandymatch, a-laget klockan tre! & ikväll ska vi vara hemma hos mej & baka tillsammans med G. Mysigt! Sen ska min lilla tös sova hos mej inatt :) Jag älskar henne så himla mycket, det går inte ens att beskriva ♥

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0