Måndag

Idag är det måndag & ingenting finns det att göra!
Igår var jag i Karlstad på utematchen Färjestad - Frölunda. Det var värt att kolla på den matchen, verkligen. Spännade & bra match, Färjestad vann, såklart!! Vi kom hem ungefär när klockan var tolv. Då blev det att lägga sej i soffan & glo film. Kollade på I Taket Lyser Stjärnorna & såklart började jag grina, haha! Men sen efter den filmen var klar så gick jag in till sängen & sov. & imorse vaknade jag av att min älskade brorson härjar inne i rummet som ligger vägg i vägg med mitt rum, så blev lite förbannad imorse!! Men sånt är livet ;)
Har legat framför tv:n sen jag vaknade imorse, väldigt skönt. Men hur jävla tråkigt som helst! Någon som vill hitta på något idag? Kolla film, mysa bara ha det gott? :) Hör av er på msn, facebook, inte på mobilen. Den är trasig..
...
Du är den ända jag tänker på, hela tiden finns du i mina tankar.
Det går inte en ända minut utan att jag tänker på dej.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0