Vänner & kläder är livet, hihi ;)

Hade en jätte trevlig kväll igår, med underbara vänner! Tack för igår hörrni :)
Måste göras om, verkligen!! Skrattade som bara den igår, tror inte att jag skrattat så mycket på länge. Man har alltid så himla kul med er, man blir jämt på bra humör nör man umgås med er. Så underbart härligt! 

På tal om något helt annat så skulle jag & E till Örebro idag. Så blev det också, men med mormor. Vi skulle egentligen ha åkt in med några andra, men vi mådde inte så bra imorse. Både jag & E var/är förkylda mer eller mindre. Men sen ringde mormor & frågade om jag ville bli med till Örebro för hon skulle hämta sina nya glasögon. Så självklart följde jag med & även E följde med :) Trevligt! Så när vi kom till Örebro så gick vi till Smart Eyes för att hämta hennes glasögon. Jag provade även glasögon jag, lite kul ju, haha. Finns så många olika, en del är ju fan skit fula :o haha! Men men.. jag hittade ett par som jag tyckte om väldigt mycket. Dom skulle jag välja direkt om jag ska ha glasögon, hihi. Det är faktiskt fint med glasögon om man passar i det ;) Aja, orka..

Efter vi var klara på Smart Eyes så gick vi till kläd & skoraffärerna. WIIIE!! Men hittade inte så mycket, två par jeans, en halsduk & ett hårband. Men inga skor, som jag verkligen ville ha & behöver :o Så jävla typiskt!! Ville verkligen ha ett par nya till nyår ju :( SUG! Men sånt är livet.

& nu är jag hemma. Sitter & skriver här & kollar på film för mej själv. Resten av familjen sover. Rätt gott att sitta här själv ändå ;) Snart blir det nog att sova, så man orkar med morgondagen också. & snart är det nyår hörrni, gooooooooott!!! Vad händer då förresten? Hör av er om ni vet något roligt :)

Men nu ska jag kolla vidare på filmen, pussar & kramar :*

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0