FREDAG

Den här fredagen började såklart med skolan, som vanligt. Hade även prov idag & det gick rätt så bra, känns det som i alla fall.. Men vi får väl se hur resultatet ser ut ;) Sen efter skolan blev det att vara med min E, för vi behövde verkligen prata om allt. Så först blev det en hel del prat. Sen gå ut för att handla lite godis & vara ute ens stund. Men vi hann bara vara ute en entimme timme sen fick jag ett sms att det var mat en en kvart, så då blev vi hämtade för att komma hem & äta!
Efter maten blev det att åka ut igen & träffa mina andra flickor för att prata lite med dom också...
Var väl både roligt & tråkigt på samma gång. & kvällen blev väl som den blev, TYVÄÄÄR!!!
Får väl hoppas att morgon dagen blir bättre, & det kommer den nog bli också :)
---

Jag vill verkligen, förstå det.

Kommentarer
Postat av: EmelieMill

Det va jätte kul Hanna måste göras om! Väldigt mysigt och busigt :) <3

2010-12-01 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0