Fredag! :*

Idag är det fredag & jag har haft en heeeel skön vecka!
Varit till Stockholm med mammi & blivit fotograferade, roligt vart det. Man blev sminkad & fixad i håret. Sen efter fotograferingen så fick vi sitta & vänta en stund sen kolla & bestämma vilka bilder vi ville ha med oss hem, det vart en hel del skratt när vi kollade igenom bilderna, haha :) Men till slut så kunde vi bestämma oss vilka vi ville ha. Blev väldigt nöjd med bilderna faktiskt! thihi
Sen efter vi var klara med det så blev det att gå & kolla lite i affärerna. Jag handlade, en stickad tröja, en pälsmössa, örhängen & så fick jag ett par kängor av mammi, tack så mycket bästa mammi ♥
& vid nio tiden så gick tåget hem mot Örebro.. Så vi kom hem vid tolv då.
Så har jag haft det väldigt roligt tillsammans med bästa Sofia Larsson! ;*
Mycket skratt, prat & myspys :)
& idag blir det att säkert sova hos Sofia inatt igen, & hitta på något roligt! ;)
Imorgon, lördag ska jag med Emmas familj till Norrgården, & fira Halloween, det ska kul det!
Jag ska vara ett liten gulligt troll ;D hihi
Men ni får ha det så bra ni andra, ha en bra helg! Puss kram på er sötisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0