HELA HELGEN

Fredag - Första var jag väl i skolan som vanligt, slutade vid halv tre & efter det så blev det innebandyturnering med klassen. Det gick väl som det gick... Men men, sånt är livet!
Sen efter det var slut så blev det hem till pappi & packa sen dra hem till mammi.
Sen när jag kom dit så blev det att duscha, göra sej lite i ordning sen dra hem till S.
E & S var också där. Först när jag kom dit så satt vi bara & drygade i S rum..
Efter ett tag kom vi på att vi skulle gå & hitta på något istället. Så då gick vi ut. Sen blev det hem vid till tolv tiden. Sen när jag kom hem blv det ta med bärbara datorn in till sängen & kolla serie. Blev att kolla på serien " Våra vänners liv ", grymt bra!!! :)
...
Lördag - Först tänkte jag bara vara hemma. Men sen hörde min saknade unge av sej, så då blev det att ha myskväll med henne. Väldigt uppskattat!!! :* Först när hon kom hit så blev det att äta lite mat, vi fick Wok, MUMS!!! Sen blev det att gå ut & träffa lite vänner & kolla fotboll i sporthallen. Trevligt :) Sen när vi kom hem, ungefär vi tio tiden så blev det att kolla film & mysa, men godis & dricka. Vi kollade på " Sex And The City 2 " grymt bra film, vill jag säga! Så om du inte har sett den, då måste du bara se den ;) hihi. & efter filmen var slut så blev det massa flams & tok, bilder kanske kommer lite senare =) haha Herregud säger jag bara!!! Vid fyra halv fem tiden så blev det att sova, så var skapligt trött imorse..
...
Söndag - Vi vaknade vid ett, upp direkt & äta frukost. Frukosten blev först typ en macka var, sen kom jag på att det fanns kvar lite Wok sen gårdagen, så då tog vi det istället. Lika gott som igår var det, MUMS!
Efter maten städade vi lite på mitt rum , det såg verkligen förjävligt ut när vi vaknade, låg kläder över hela golvet ungefär, haha :) Men kul hade vi, så det var verkligen värt det! :D & efter lite städning så tog vi en varsin dusch, sen drog vi hem till S, & när vi kom dit så satt hon framför datorn i pyjamas & V låg i sängen & mös för sej själv, sen direkt efter vi hade kommit så kom S in, i pyjamas hon också, gull! Hon kröp ner under täcket bredvid V på direkten :) Sen så kröp alla er i sängen & mös med varandra, det var verkligen mys, & mycket prat blev det, om allt & inget :) Efter ett tag så drog vi ut, helt döda, S & S gick ut i pyjamas, jag & A gick ut i mjukisar, & helt döda var vi :D Sen drog vi hem till S:s mammi, var där en stund sen drog alla hem till sej :) hihi
...
Tack till er som jag har varit med hela denna helg, har verkligen haft det hur bra som helst!
NI är bäst

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0