HELA VECKA 46

Måndag - Skola till halv ett, sen hem till mormor & morfar & äta & hälsa på. Trevligt, har inte träffat dom på ett tag nu!! Sen fick jag en väska av mormor :) hihi Sen hem & plugga matte, engelska & so.. Lite mindre trevligt! Men men, det måste göras det också, så man klarar sej i skolan.
...
Tisdag - Skolan till kvart i fyra plus matte-prov, då blir det att sola. Sen har jag träning vid fem, så det blir väl att handla någonting innan den, så jag orkar träna ;) Hoppas vi blir många på träningen bara, annars blir det en tråkig träning!! & sen efter träningen blir det hem, duscha, äta & plugga igen.. Usch för skolan alltså!!
...
Onsdag - Skolan till fyra någon gång tror jag, vet inte riktigt, haha ;) Då blir det hem & plugga hela dagen. Sen lite senare på kvällev blir det väl att kolla lite tv & kolla lite på datorn sen sussa. Fan, man går ju i skolan från halv nio på morgonen till man går & lägger sej på kvällen :o Man har ju fan ingen liv när man går i skolan, speciellt när man går i åttan tror jag!!!
...
Torsdag - Skolan till tjugo i fyra, ämnesfördjupning som sista lektion, & det suger för jag har matte!! Men men... Sen när skolan är slut så lir det att ta bussen till Grythyttan för att gå på konfirmationsmöte vid klockan fem :) & det är väl slut vid halv sju någon gång, så då blir det snabba ryck hem & hämta innebandy grejerna, & ner till sporthallen på träning som börjar halv åtta & slutar halv nio :) & efter träningen, hem, duscha, äta & KANSKE plugga om jag orkar.
...
Fredag - Skolan till halv tre, plus engelska-prov. Sen när skolan är slur blir det hem, packa, duscha & fix sen dra hem till pappi, bara ta det lugnt sen stund. För sen har jag väl samling vid kanske fem tiden, för borta match i Kumla klockan sju.. Inte direkt kul att det är en sån sen match, speciellt inte när den är borta också.. Sen när vi kommer hem från Kumla blir det att sova hos S kanske, om jag/vi orkar med det efter matchen!!
...
Lördag - Sova ut ordentligt, sen massa fix säkert, göra sej lite i ordning sen dra hem till S & ha myskväll :* Sova där också, det kommer nog bli ganska mys det!! ;$ thihi Men vi får allt se ;)
...
Söndag - Söndag blir det nog bara att chilla hela dagen!!!! Sen ganska tidig läggdags också, så man orkar med skolan dagen efter, för då börjas det med att plugga hela dagarna nästan, inge liv som sagt!!!! :o
...


...
Puss ha en bra vecka! :*

 

H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0