HELGEN

Fredag - Skolan som vanligt först på morgonen då, slutade vid halv tre, men kom inte hem förrens vid fem tiden ungefär. Sen när jag kommit hem till mammi, så blev det att packa lite fort sen dra hem till pappi nästan direkt. Hann bara vara hemma hos pappi i typ fem minuter sen drog jag vidare till S & hade en bra kväll med henne ♥ Men drog hem rätt tidigt för skulle upp tidigt dagen efter!
---
Lördag - Blev en tidig säng uppdags i lördags, för att dra till Karlstad med familjen på en lite shopping tur. Gick upp ungefär vid halv åtta åtta & åkte hem ifrån runt nio.
För mej blev det handlat lite smink med tillbehör, hårspray, underkläder & en stickad tröja. Plus att jag fick ett par jättemysiga & sköna mysstrumpor av G :) thihi
Men skulle behöva mer än det som jag handlade då.. Men det får bli någon annan helg!
& när vi kom hem så skulle jag bara fixa lite sen dra till S då också. & överst på listan stod det MYSKVÄLL!! & det blev det verkligen också ;$ Bästa kvällen på länge måste jag säga!
---
Söndag - Vaknade rätt så sent idag, sov hos S inatt så blev en ganska så sen kväll/natt för oss som var där, men det var det verkligen värt!! :) Men vi kom varken ur sängen eller pyjamasen förrens vid fyra fem tiden tror jag, haha! BRA trötta var vi. Sen blev det att dra till Viking för att äta, för mej blev det ost & skink sallad för pizza är inte direkt det godaste för min del inte.. nej usch! Så när vi var klara där blev det först att gå ner till ica med S & V, sen hem till S för att hämta alla mina saker för att dra hem :) Lite skönt att komma hem var det allt!
& när jag har varit hemma nu så har jag bara chillat & tagit det väldigt lugnt, så hiiimla skönt är det. Jag älskar verkligen söndagar men ändå inte, haha ;) & nu blir det sängen, är helt slut efter en väldigt trevlig helg med er som jag har haft den tillsammans med 
---
Natti natt, jag älskar dej min fis!

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0