SÖNDAG

Somnade vid fyra inatt & vaknade halv tolv ungefär idag.
Då blev det att äta frukost, sen ta med datorn upp i sängen & kolla klart på serien som jag började kolla på inatt, "Våra vänners liv" väldigt bra är den!! Finns på svtplay.se ;)
Efter jag kollat klart på den så satte jag på musik så det skulle bli lite roligare att städa rummet, det blev en storstädning idag. Väldigt skönt att ha det snyggt & rent på rummet, speciellt när man får nattgäst ;$ hihi
Det tog väl ett tag att städa klart rummet, några timmar.. Sen nör jag var klar med det så blev det att duscha, fixa sej lite & fixa det allra sista i rummet innan min nattgäst kommer, hihi.


Snart blir det mat, får väldigt god mat idag, Wok!! Som L har gjort, så får se hur det smakar ;) Men det brukar vara gott det mesta han gör.. såklart! :) Sen efter maten blir det att hitta på något med min saknade nattgäst, blir säkert att gå ut en stund & handla godis eller något gott till filmen :$ MYS!!!

Ha en bra lördagkväll folket, puss :*
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0