Måndag & lovet är äntligen här!

Idag är det måndag & man är hur seg som helst efter helgen!
Idag har jag bara varit iväg & klippt mej sen har jag varit hemma resten av dagen för jag är hur trött som helst & mår inte så bra.. Vill inte bli sjuk ju! :( Speciellt inte innan onsdag!! För då ska jag & mammi till Stockholm ju :) mhihi
Men hur som helst så har jag haft en väldigt trevlig helg tillsammans med Sofia Larsson :D Mycket skratt blev det såklart, sen massa prat om allt & inget.
Sen spelade vi match i lördags också, gick ju inte direkt så bra, för det första så var vi bara sju utespelare plus målvakt, men sen gjorde Palicken sej illa, så då var vi bara sex utespelare :s Så då kan ni nog räkna ut hur det gick... (pinsamt)
Men vi tar allt nya tag tills på torsdag när vi har hemma match mot ÖSK söder klockan 19.00! ;)
Kom gärna & kolla vet ja, thihi!
& snart blir det att åka ner till ishallen & hämta lillebror efter en hel dag med att träna ishockey! :)
Sen vill jag bara säga att jag älskar alla som står mej nära ♥


Kommentarer
Postat av: rebeccus

alltså jag sätter mig och kissar på plan om det inte är massa folk med på torsdag :D <3

2010-11-01 @ 19:30:58
URL: http://www.reebeccaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0