När man var liten...

När man var liten så hade man inte lika mycket problem, man hade knappt några problem alls som liten.
& desto äldre man blir, desto mer problem får man i livet. Med kärlek, vänner & massa annat.
Ibland önskar man verkligen att man var liten igen, fick liksom börja om allt igen. Kunna göra allt bättre så man slipper alla dessa problem som man kan få, speciellt dom problem man får & har i tonåren.
Nu vet jag ju inte hur det är att vara vuxen & hur allt är då. Men tonåren vet jag, det kan vara hur jävla jobbigt som helst ibland, för jag har själv haft det. & jag skulle aldrig ha klarat med igenom mina problem utan alla mina vänner som har funnits där hela tiden för mej. Tack så himla mycket mina kära vänner, jag älskar verkligen er, speciellt ni mina flickor!!

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0