Hela vecka 45!

Måndag - Skola, slutar vid halv ett. Fick även reda på SO provet som vi hade veckan innan lovet, & jag klarade det! Så jävla gott!!! Hem & bara ta det lugnt kanske plugga lite.
---
Tisdag - Skola, typ vara i formens hus hela dagen på någon mässa. Gott att slippa alla lektioner ;) & mässan är slut vid halv tre, då blir det säkert en sista vanlig lektion innan man slutar för dagen. Kanske sola sen träning vid fem & sen hem & plugga lite.
---
Onsdag - Skola, slutar vid fyra någon gång tror jag. Sen hem äta lite fort sen iväg till Grythyttan på konfirmations möte vid fem tiden. & det håller väl på ett tag också, & efter det så blir det hem & göra sej i ordning för att sussa säkert, kanske plugga lite också.
---
Torsdag - Skola, slutar tjugo i fyra, elevens val som sista lektion, & det suger verkligen... Har matte, & innan elevns val har vi en matte lektion också, usch! Ångrar att jag valde matte!! Men men, får skylla mej själv eftersom jag valde det. & när jag har slutat för dagen så blir det hem & bara dega framför datorn eller tv:n tills träningngen börjar vid halv åtta, & slutar vid halv nio. Då blir det hem, duscha & sussa direkt!! thihi
---
Fredag - Skola, slutar vid tre tiden. Hem till pappi, duscha, packa & åka upp till mammi! Sen på kvällen blir det att vara med S & E eller bara vara hemma med familjen, har inte bestämt mej vad jag ska göra än, hihi.
---
Lördag - Eftersom jag inte vet vad jag ska göra på fredagen så vet jag inte riktigt heller vad jag ska göra idag. Så om jag är hemma på fredagen så blir det väl att vara med S & kanske E idag, & tvärtom ;) hehe
---
Söndag - Idag blir det nog bara en chill dag, ligga framför tv:n & dega heeela dagen, fy vad gott! Söndag är gott men ändå inte, för då är hela helgen slut & skolan början dagen där på igen, inte lita chill! Men om man inte går i skolan så lär man sej ingenting!! haha
---
Ha en bra vecka, puss :*

Kommentarer
Postat av: Emelie Mill

Du är så fin Hanna :) <3

2010-11-08 @ 19:36:59
URL: http://emeliemill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0