Känns som det gick bra!

Hade so prov idag, kunde det mesta. Om jag ska vara helt ärlig så satt jag längre & fyllde i extra noga på det här so provet än vad jag har gjort på dom andra, & då har jag klarat mej på dom proven. Så jag lär ju få lite bättre betyg på det här provet. Var säker på ungefär alla frågor jag fyllde i!! Känns riktigt bra :) hihi

Sen när jag kom hem från skolan så blev det att plugga engelska, översätta en text, det flöt på rätt bra när jag väl kom igång ordentligt! Så det gick ganska så fort att göra klart den läxan idag, ska nog fortsätta i den stilen med alla läxor & prov, så kanske jag inte måste plugga varje jävla dag. Det är ju som att jag går i skolan från halv nio på morgonen tills jag går & lägger mej på kvällen :o Herregud säger jag bara!!
Hade träning idag också, det var gott som bara den att träna, så grrrrymt roligt är det :) hihi Sen blev det hem, duscha & nu sitter jag här.. Men ska snart krypa ner i sängen & sova tror jag :* Ska bli så jävla skönt att sova, finns inget bättre :D hihi
Natti natti sötisar, puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0