Onsdag

Kom precis hem från skolan, hade NO prov det sista jag hade idag. Biologi om ekologi.. Rätt så svårt var det, fattade liksom inte frågorna typ ju :o Men igår när jag hade pluggat klart på det så kunde jag allt, men så när jag satte mej idag för att skriva provet, så fick jag hjärnsläpp såklart! :s Ååh..usch blir så arg på mej själv :o
& nu blir det att äta lite sen blir det att plugga till SO provet som är imorgon. Får hoppas att det går bättre. Men det är rätts så liiiten chans att det gör.. Rätt så svårt prov, om riksdagen. Mycket att komma ihåg! Men får hoppas på det bästa!!! Hemma själv är jag till sent ikväll också, jobbigt när man måste plugga till prov :/ Pappa är i Sälen, Git är i Ullared & bror hemma i Örebro.. Ibland är det BRA tråkigt att vara hemma själv, speciellt när man ska plugga!!
puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0