Skolan...

Har precis haft musik i datasalen, vi ska ha skrivit om någonting inom musiken så jag valde att skriva om Miley Cyrus & hennes karriär som skådespelare & sångerska. Rätt intressant faktiskt.. Jag har ungefär skrivit om henne två eller tre gånger & nu är jag äntligen klar med det, wiiiiie! :) Blev riktigt bra faktiskt tycker jag. Så nu är det bara redovisningen kvar av allt arbete jag har gjort, hatar att reovisa seriöst! :o Aja, men sånt är livet....


Snart blir det att gå & äta med mina bästa flickor, massa kärlek till er :*
& sen har vi några lektioner kvar, slutar kvart i fyra idag ;s Men då blir det att va kvar på skolan eller något med Alice tills tränignen börjar klockan fem! Hoppas vi blir många idag på träningen bara!!!! :)
Ha en bra dag, kyss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0