Torsdag!

Började med att jag försov mej & vaknade klockan åtta, men skulle ientligen gått upp tjugo över sju... Men hade klockan på ringning, men istället för att trycka på snooza så tryckte jag av alarmet, lyckat! Men sen när jag vaknade vid åtta så blev det snabba ryck vill jag lova, göra sej i ordning lite snabbt. Borsta tänderna & dra till skolan. Hann inte med frukost... Jag hann precis i tid till skolan, precis! hihi :)

Seg dag idag var det i alla fall, usch. Sista lektion var elevens val, har matte där, hade ont i huvudet så var inte direkt någon höjdare att tänka & räkna då inte. Sen blev det direkt hem, äta lite sen iväg på samtal idag, igen.
Det gick bra, som det gjorde igår också :) hihi
Sen hem, slå på datorn & kolla lite på den & sen dra ner till sporthallen på träning. Den var bra dryg idag plus att jag var helt död & orkade ingenting idag, hade bara lust att ta mina grejer & gå där ifrån! :s Så i helgen blir det nog att ta det rätt så lugnt så jag orkar med matchen på söndag,.. Ja, om jag nu får vara med, hehe. Får hoppas på det i alla fall!
Duschat & ätit gröt, så nu är jag klar för att krypa ner i sängen & kolla på serier. Men blir nog att sitta vid facebook & så en liiiiiiten stund till bara ;) hihi Men sen blir det NATTEN, så natti natti så länge, pusss till er alla :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0