Underbart trevlig helg ♥

Jag har haft en underbart trevlig helg, med många & väldigt trevliga folk! :) I fredags blev det att bli med till Saras fest, men vi drog också till Hällefors till Olivers fest för att kolla lite där, men sen när den var slut så blev till till Saras fest igen. Mycket skratt & ja, alla känslor som finns ungefär... Men hade trevligt ändå! Tack till er mina nära & kära som gjorde min helg, speciellt tack till dej syster Emelie, jag älskaj dej! :*

Men nu är det slut på det roliga & på helgen, längtar redan till nästa helg fan! ;) haha
Men nu är det en vecka i mellen så den får vi ta hand om först... Det blir skola, plugg & träning ungefär den här veckan, inte direkt kul, usch nej! Men men...
& snart blir det att krypa ner i sängen under täcket & kolla på film/serier. Rätt mys faktiskt, men alltid mysigare med sällskap! hihi NATTI NATTI, puss till er alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0