19 sep-2010

Heeeejsveeeejs!
Vaknade ungefär 10.30 idag, gick upp direkt & åt lite frukost som bestod av rostad limpa & smultron dryck.
Efter frukosten blev det att hoppa in i en dusch för att fräscha upp sej lite ;) & sen hamnade jag framför datorn, snart ska jag göra mej i ordning för att gå ner till sporthallen till klockan 13.00 & kolla på a-laget när dom spelar sin första träningsmatch innan serien drar igång. Det blir att kolla på matchen med söt Rebecca Fransson :* Roooligt! ♥
Sen efter matchen blir det att åka hem & göra lite matteläxa tills tisdag så har jag den gjord. & ingen skola har vi på måndag heller, så jävla gottigt!!!
Men nu ska jag inte sitta här & slösa mer tid, utan gå & göra mej i ordning.
Pusss, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0