23-sep-2010

Hade So-prov idag, det var ju inte det enklaste provet om jag säger så, så det gick ju som det gick.. Tråkigt nog!
Hade tyska-glosor tills idag också, men hade inte hunnit att plugga på dom för jag har pluggat till So-provet, så fick göra dom glosorna på måndag istället!
Sen har jag haft ungefär tre timmars matte idag, tränade till matte-provet på tisdag, så nu jävlar ska jag klara det provet! Har även engelska-prov nästa vecka på onsdag, men det måste jag plugga lite på, hehe.. Hur mycket glosor som helst, tycker jag. Men sånt är livet så man får lära sej att leva med det! FNIIZSZSZS!!!!!
& snart ska jag ner på träning, först med killarna & sen direkt efter ska jag träna med mina b-ruuudar!!!
Kommer vara heeelt dör efter träningen idag ju :o Är ju inte direkt vältränad... Haha!!!
LÄNGTAR SOM FAN TILL 3 OKTOBER!! GÖR NI OCKSÅ DET ELLER FLICKOR MINA?!?! ;)
pUSSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: rebeccus

NEJ JAG LÄNGTAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-09-23 @ 18:15:27
URL: http://reebeccaa.devote.se/
Postat av: Hasse

DET GÖR DU VISST REBECCA!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-09-26 @ 10:38:25
URL: http://hannnasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0