Bästa kvällen med bästa flickorna! ♥

Tack för igår flickor, hade trevligt igår kväll/natt! Älskar er ♥
Först åt vi mat, & såklart så åt vi tacos, mums! Sen när vi hade ätit klart så satt vi kvar vid bordet ett bra tag & pratade om fan allt som går att prata om ju, då menar jag verkligen allt! Så det blev en heeel del, skratt, tårar aa, typ allt i känsloväg som man kan få, men det är väldigt skänt när man kan prata med sina bästa på samma gång, det känns väldigt tryggt också! ♥
& efter allt pratande så blev det lite sing star, med sång & dans, väldigt kul faktiskt, så idag har jag ont i halsen & är lite små hes efter allt sjungande/gapande ;s haha! SÅ GRYMT!
Sen vid fem på morgonen så gick vi väl & lade oss..
Det var jag, Allan & Olle inne i dubbelsängen, men sen kom Mats också & ville sova med oss, & sen så sov Eddie & Eero inne i Allans säng & Hanz hade redan somnat i soffan så där sov hon, haha ;) Mats kom in till oss ungefär vid halv sex, & nästan direkt då så somnade Allan & Olle medans jag & Mats låg vakna & flamsade en stund till, så vi somnade inte förrens vid sju imorse ungefär, yeeeeah! ;) haha Så jag har bara sovit fyra timmar inatt, tummen upp!!! ELLER INTE?!?! Men vi låg ju kvar i sängen en bra stund imorse också innan vi gick upp & åt frukost, som bestod av väldigt gott bröd med väldigt gott pålägg, o'boy & äggröra, smarrens! ;D
Sen blev det att åka till stallet med Allan & Mats en snabbsväng. & resten av dagen har jag varit med Allan, vi har chillat hela dagen, så jävla gottigt!! :* Så jag har inte varit hemma så länge & nu sitter jag här, & ska snart kolla på tv serier på datorn & mysa ner mej i sängen! :D hihi KYSSSSSSSSSS
Eddie ♥
Allan ♥
Olle ♥
Mats ♥
Eero ♥
Hasse ♥
Hanz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0