Bättre sent än aldrig!

Idag följde Alice med mej hem från skolan en snabbsväng innan hon skulle iväg & rida med Ida. Då passade vi på att greja lite med min blogg, så jag kanske kommer igång med den någon gång. Tack fisen min, älskar dej & väldigt mycket! 

Slutade tjugo i fyra idag, väntade på att Melle & Robin, riktigt busiga pojkar det där!! Blev det lite fjntigheter mellan, mej, Alice, Melle & Robin påvägen upp mot Robin, haha herregud! Sen blev det ner till bibloteket med Alice fast vi inte ens skulle låna några böcker eller något, gick bara dit..
Sen blev det att gå hem, men påväg hem så stannar vi vid lärkan för Alice skulle prata med Laila, men det blev även att vi lånade deras toaletter för det var kisskriiiiis! & sen var Alice tvungen att kolla runt lite på sitt gamla dagis, det var lite roligt för vi hittade gamla kort på jätte många, så söta! ;) Men det fanns inget kort på min flicka, lite konstigt? ;o hihi Aja sen pratade vi lite med Laila innan vi gick hem.
& sen när vi kom hem så blev det datorn & musik på direkten! Kolla facebook & sånt sen hjälpte Alice mej med min blogg som jag nämnde förut, tack igen! Nu blir det att invänta på att klockan ska bli åtta så man kan sätta sej vid tv:n & kolla på idol! :)
Du är för underbar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0