Gott & blandat!

Vaknade ganska så tidigt idag, ungefär vid halv elva.. Hade kunnat sovit längre om inte pappa hade fört sånt oväsen utanför mitt fönster! :o INTE snäll pappa!!!! Så jag satte mej vid datorn istället. & så har jag duschat, ätit en risifrutti :) & snart ska jag göra mej i ordning tills Allan kommer hit, då blir det ner till sporthallen på innebandymatch, som börjar kvart i fyra, kom dit & kolla hörrni!

& efter matchen blir det hem & plugga lite tyska till imorgon, bläääää!!!!!
På tal om något heelt annat så börjar jag blir sjuk, har skitont i halsen & är förkyld :(
Har inte lust att bli sjuk nu så jag inte kan vara med på våran första seriematch nästa helg!
Vill så gärna vara med på den!!!!
JAG ÄLSKAR MIN ALLAN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0