Natti natti ♥

Blev ingen idol för mej idag, var så snäll så jag lär pappa kolla på en hockeymatch istället som han hade beställt hem tills ikväll :) Så det blev en dusch för mej iställe, väldigt sköööönt var det med en dusch &än en gång så duschade jag för länge så pappa var tvungen att skrika på mej, hihi ;$ Då blev det snabba ryck vill jag lova! & nu sitter jag här & skriver lite, lyssnar på musik, sjunger lite haha & tänker.. Men snart blir det sängen för jag ska orka gå upp imorgon till skolan :) Längtar till efter skolan imorgon, för då ska min Melle följa med hem från skolan! ♥

Pusss natti natti ✫

Kommentarer
Postat av: rebeccus

kaka

2010-09-17 @ 17:06:11
URL: http://reebeccaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0