15042011 & 16042011

HEJ, lördag. Vad händer idag?!
Igår var jag i alla fall i Knuthöjden med min älskade flickor & träffade lite folk. Det var väl sådär, haha. Sedan åkte vi mot Hällefors med trevliga människor som kom & hämtade oss ute i skogen, jag blev avsläppt vid lilla ica för att träffa en riktig snygging, hihih. Det var trevligt. Sedan kom dem & hämtade mig så körde dem hem oss. Vi kom hem ungefär vid klockan ett, men när resten av dem i bilen skulle åka härifrån så körde dem fast! Haha trodde jag skulle vika mig dubbel av skratt fan, hahah!!!!!!!!! Aja, till slut kom dem loss i alla fall, tur det ;) & när dem hade åkt, så satte vi på oss pyjamas & sedan kokade vi nudlar, gott. Samtidigt som vå åt nudlarna så pratade, skrattade (dog nästan) vi som bara den alltså. Samma efter vi hade ätiti upp också. Flickan från Bovik somnade SÅKLART först så jag & flickan från Grythyttan låg vakna en stund till & hade det mysigt & roligt! & till slut somnade väl vi också.
Idag vaknade vi? Har inte en aning om när vi vaknade, men dem andra två nötterna hade i alla fall varit vaknade ett tag när jag väl vaknade, haha. Som vanligt. Sedan gjorde mamman här i huset frukost till oss, det vart äggröra, flingor med fil & sylt, mackor & choklad, mumma. Efter ett tag åkte flickan från Grythyttan iväg för att spela match närgonstans, KUL. Eller? haha. När hon hade åkt så gick jag & Prinsessan ut, hoppade lite stuttsmatta, lekte vid sjön (y) & lite annat!! :D hoho Man måste väl få leka liten ibland, eller? ;D Nu gör vi inte ett piss, bara tråkar.. Mindre kul.
Som sagt, VAD HÄNDER IDAG?!?!? Hör av er om det händer något roligt, puss take careeee!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0