20042011

Heeej onsdag! Inatt sov min Prinsessa här för vi skulle till Karlskoga idag, trevligt. Åkte dit tillsammans med henne, hennes mammi, lillebror & kusin! Vi gick upp vid nio halv tio imorse, gjorde oss lite i ordning & sedan drog vi!
När vi kom till Karlskoga så släppte hennes mammi & lillebror av oss vid alla affärer så vi fick gå & shoppa lite.
Jag hittade en blommig sommar klänning, två ringar, underkläder, strumpor & raklödder. Bilder kanske kommer ut imorgon eller något, får se om jag orkar! Har inte riktigt koll på vad dem andra handlade, förutom att kusinen handlade present till sin pojke. & när vi var klara med allt shoppande så åkte vi till Degerfors till mormor & åt mat, gööött! Dem hämtade även ut massa grejs som A ska läsa på till traktorkortet ;) Ujujuj!!
Tack så himla mycket att jag fick bli med, gillar er ♥
När jag kom hem så följde jag med mammi, pappi L & lillebror till stugan en snabb sväng för att kolla läget & ta in posten till morfar. När vi kom hem till Hällefors igen så åt vi på HamburgerHill. & nu sitter jag hemma med familjen & bara tar det lugnt, MYSIGT! Take care.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0