"De sanningar som vi inte vill höra är oftast nyttiga för oss att lyssna till"

Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen.
Ja, som sagt, jag var med en av dem bästa igår, vi gick på fest & var sociala med alla dem andra som var där, det var väldigt trevligt! Sen efter jag & nöten själv hade ringt till Prinsessan så kom hon också dit en stund, det var ännu trevligare! Sen när hon åkte hem så kom en riktigt cool brud, som jag var där med förra gången. Självklart var det också trevligt! ;) hihih. När jag skulle gå, så hittade jag inte min halsduk först, den låg långt ifrån där jag hade hängt den, haha. Kom hem ungefär tjugo över ett, inte bra! Jag som hade tänkt att lägga mig i tid igår kväll.. haha aja, sånt som händer.
.
Direkt upp till sängen när jag kom hem för att sova! Det var så himla SÖNT att bara lägga sig i sängen & få sova! Hann få lite sms & skicka några, sen somnade jag, men vaknade inte allt för lång stund efter då det ringde. Blev ett samtal på 5 minuter? haha. Jag kände mig inte direkt så jätterolig & social att prata med kände jag, somnade ju nästan med mobilen vid örat, HAHA.
.
Idag vaknade jag ungefär klockan elva. Sen vid klockan ett? Så åkte med jag mammi & pappi L till Bovik för att kolla om först hans bror var hemme, men det var dem inte, sedan vidare till familjen Höök, där var pappa & två döttrar hemma plus en till gubbe, höhö ;) Vart kvar där ungefär en halvtimme för sen skulle familjen åka till Hällefors. Så då åkte också hem såklart. När vi kom till Hällefors så gick vi på ica för att handla mat tills idag & lite gott tills ikväll! Nu ligger vi framför tv:n & kollar på Färjestad - Skellefteå. HEJA FBK!!!
Ikväll blir det familjemys för hela slanten! ♥
.
Ni får ha en riktigt trevlig, rolig & bra lördags kväll, för det ska jag ha! Pusspuss
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0