Helgen är över!

Hej! Sorry att jag inte har uppdaterat någonting på bloggen, jag har inte haft tid på hela helgen. Har ju liksom varit med mina favorit tjejor ♥ Vi har varit hemma hos J hela helgen & umgåtts med folk, det har varit riktigt trevligt!! :) Varit där torsdag, fredag & lördag. Har ju typ bott hemma hos honom, hoho! Har inte så mycket att säga mer än att det var trevligt. Aja, har varit med A till stallet & kollat när hon har tränat med Wicher också. Höll ju på att somna i stolen där ett tag... Är brutalt j*vla trött, har fasen aldrig varit så här trött. INTE BRA. & vad händer idag då? Jag ska i alla fall vid två tiden åka till Skarped & äta mat hos "farmor" & "farfar" sedan vidare vid fem tiden hem till moster & äta mat & fira hennes gubbe som har fyllt år! Sedan har jag ju sovit hemma hos A hela helge, dels för att min familj har varit i Karlstad på folkrace & för att jag gillar att vara där! ;) P U S S ha en bra dag, take care!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0