"Livet är en liten glimt mellan två evigheter"


Hej söndag.. Min helg har varit helt okej! Hoppas att din helg också har varit okej.
Tänkte berätta lite smått vad jag har gjort i helgen, har ju berättat i dem förra inläggen men berättar lite endå.

Fredag - Åkte till Örebro direkt efter skolan med Prinsessan, hennes mammi & lillebror, det var trevligt. Vi slutade skolan vid halv tre ungefär, då åkte vi till Grythyttan & hämtade hennes lillebror från skolan, sedan drog vi till Örebro för lite shopping. När vi kom till Örebro så åkte vi till Hööks först, för det skulle handlas ridsaker, efter det så åkte vi till Ikea för att kolla efter en bokhylla & några korgar till hennes rum. För mig blev det handlat tre stora värme ljus som luktar vaniiilj, ååh det luktar så gott! Hihi aja, sedan blev det självklart vidare till Marieberg.
Där handlade jag en magtröja i typ skrikrosa med småhål i hela tröjan, ett vitt maglinne med en ficka vid bröstet, svarta tunna strumpbyxor, hårnålar, en rosasilvrig ring, höga jeansshorts med slitna detaljer på & sedan handlade jag vita converse (som nu står i garderoben, för att sparas till snön är helt borta & vädret är underbart)! Jag är supernöjd & glad att jag följde med till Örebro i fredags så jag fick handla det jag handlade, speciellt conversen!! hihi. (Vi åt även på donken, tjooooockt!).

& när vi kom hem blev Prinsessan med hem för att sova över, det var som vanligt väldigt mysigt! Vi tände mina nys värmeljus & la oss i sängen med datorn.. Blev inge film kollade som det var tänkt, det blev massa prat & skratt istället. Vi somnade riktigt tidigt, vi somnade fasen kvart i tolv :o

Lördag
- Vi vaknade elva tolv? Låg kvar en stund i sängen sedan gick vi upp & satte oss framför tv:n & bara tog det lugnt ett bra tag. Mammi & lillebror åkte till Örebro för att kolla på storebrors innebandymatch. & pappi L jobbade, så vi var hemma själva. Jag gick & duschade, hon satt framför tv:n & mös för sig själv. Sedan vid halv fem fem så kom hennes mammi & hämtade henne & mig, & så underbar som hennes mammi är så körde dem hem mig till syster.

När jag hade kommit hem till henne så gjorde vi oss lite i ordning, sedan att vi & lyssnade på musik & pratade om allt & inget. Våran kväll spenderades tillsammans med en underbart snäll, trevlig & rolig kille!! :) Sedan drog vi hem till våra andra vänner, kollade på film & sov lite.. hehehe.

Idag, söndag - Idag kom jag hem ungefär tio över tolv ifrån min syster. Var tvungen att åka hem & plugga.. Har två prov & glosor den här veckan, INTE roligt alltså!!! Menmen.. Så idag har jag pluggat, legat framför tv:n & halvsovit, suttit vid datorn, duschat & ätit, så jag har helt enkelt bara tagit det cool lugnt idag. Riktigt sköönt faktiskt! Nu ska jag ställa ifrån mig datorn & kolla på tv med mammi & lillebror, tror jag ;) Ha det gott, puss!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0