"Love oh love"


Hejhej. Idag är det onsdag, men snart är det helg igen, riktigt skönt!!
Idag slutade jag kvart i fyra, direkt vi hade slutat så träffade jag A & P & var med dem en stund. Vi tog en promenad runt reningsvärket, sedan satte vi oss i hans bil & pratade lite om allt & inget.. Klockan fem skulle A på utvecklingssamtal, jag skulle hem för att hinna äta något innan jag skulle på utvecklingssamtal & P skulle hem. Lika trevligt att träffa dem varje gång! :) Mitt utvecklingssamtal gick bra & hoppas att hennes också gjorde det ;) hoho.. Nu sitter jag här hemma & har absolut ingenting att göra :o Har precis ätit & är hur mätt som helst, spricker snart... Inga läxor eller någonting denna vecka, & det har varit så himla skönt att slippa allt pluggande direkt när man kommer hem från skolan. Men inte så himla kul att INTE ha någonting att göra heller.. Men nu ska jag nog lägga mig framför tvn & kolla om det finns något bra att titta på eller så blir det någon film. Take care!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0