"Varje gång jag ser..."



Tjosan babes! Igår var det första skoldagen efter påsklovet. Det var rätt drygt att komma tillbaka.. Det kändes ju som att påsklovet var sommarlov med all värme & sol. Det var så underbart! Mitt påsklov tillbringades tillsammans med A, M & familjen. Aja, nog om det! Igår var det som sagt första skoldagen då da, vi slutade kvart i fyra, hade matte som sista lektion, usch. När jag slutade så stod han utanför & väntade på mig, hihih så SÖT. Gick & köpte en varin glass sedan gick vi hem till honom. Först kom vi inte på vad vi skulle göra, men sedan blev det att kolla på film, mysiiiigt!! Senare på kvällen när jag skulle hem så tog han med deras jättegulliga hund & följe mig en bit. En puss sedan gick jag hem, thihih. När jag kom hem åt, duschade & pluggade jag, sedan sängen & natten.

& idag har jag inte gjort någonting efter skolan..än. Stannade en sväng vid mormor & morfar, fick mat där. Riktigt gott! Sitter fortfarande hemma hos dem men ska alldeles snart pallra mig hemåt. Vad ska jag göra när jag kommer hem då? Hmm... Kanske bara ta det lugnt? Det skulle vara hur skönt som helst! Aja nu har jag inte så mycket mer att säga.. Have a good life and take care!

"Varje gång jag ser, tänker, eller hör ditt namn får jag fjärilar i magen"
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0