Monday!

Hejhej! Idag vaknade jag 23 minuter över 10, hade gärna sovit längre menmen.. Det var mammi som väckte mig för att säga att dem skulle till stugan & fixa med ved. Så när dem hade åkt låg jag naturligtvis kvar i sängen, tog upp mobilen & slog en pling till A, pratade med henne om allt & ingenting. När vi hade lagt på så blev det att sätta på sommarmusik & städa huset, har damsögit NÄSTAN hela huset. Visst är jag duktigt? hoho. & mitt egna rum städade jag nogare, thihih! Nu är jag klar med städandet & vad ska jag hitta på nu? Hmm... Igår fick jag försessten hem min nya bikini som vi hade beställt, UNDERBART, så ska nog sätta på mig nya bikinin & gå ut & lägga mig i solen, försöka att få lite färg på kroppen & kanske läsa en bok ♥ Ha en bra dag, & grattis till kussen som fyller 21 år idag :*
Take care // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0