"My heart beats for you"

Hejhopp..galopp? Idag är det tisdag 12 April & året är 2011 & jag mår helt okey! Hoppas att ni också gör det?
Idag var det som vanligt skola, hade prov & fick reda på prov resultat från gamla prov, även det vi hade idag. Slutade kvart i fyra idag, cyklade direkt hem & när jag kom hem så böt jag om direkt för att ta mig en promenad/jogging tur runt reningsvärket idag igen. Idag gick det lite tyngre än vad det gjorde igår.. Men är nöjd ändå! Nu ska jag alldeles snart äta lite sedan hoppa in i duschen & fräscha till mig lite innan Prinsessan kommer hit. Hon ska dela säng med mig inatt, så mysiigt så!! Ikväll ska vi väl kolla på ishockeyn, Färjestad - Skellefteå. Hoppas att Färjestad vinner såklart. Då behöver dem bara vinna en match till, så har dem GULDET i handen ;) Som sagt nu ska jag äta & sedan ta en dusch, puss ha det gott. Take care babes!!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0