Sol, värme & fräknar!

Hejsan! Idag är det tisdag & heelt underbart väder ute!
Det är verkligen efterlängtat att vakna upp av att solen kikar in i sovrummet, äta frukost ute & sedan bara lägga sig i solen & steka, love it! & nu när solen är varm & skiner om dagarna så har naturligtvis alla fräknar börjat att synas riktigt mycket. Har till & med fått mer fräknar än vad jag brukar ha, hoho känner mig nästan som Pippi Långstrump, bara flätorna som fattas ;) Idag vaknade jag i alla fall väldigt tidigt, halv tio ungefär, ovanligt faktiskt att ag vaknar så tidigt.. Vad händer idag då? Jo idag ska jag bara igga ute i solen & ha det skönt, eller vid halv tre tre så ska jag möta min Prinsessa som kommer hit en sväng, alltid lika trevligt. Så vi får väl se vad som händer lite senare uner dagen :) hihih. P U S S take care & ha det underbart.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0