Tjo bree! Vad händer yao? Peace bree.

Hejhejhejhej osv.. Idag vaknade jag ungefär vid klockan nio, då satte jag igång & pluggade lite engelska, vi har prov på onsdag, dagen efter vi börjat skolan.. Har även so att plugga på, usch! Aja, när jag hade pluggat lite så satte jag mig framför tv:n med lillebror & åt lite frukost & kollade på barnprogram ♥
Nu gör jag inte så speciellt mycket, sitter här & skriver lite. Snart ska jag nog plocka i ordnig på alla kläder som ligger överallt i mitt rum sedan gå ner & duscha, i think! & idag händer vad? Jag TROR i alla fall att jag ska hitta på något bus med bästa flickorna, men inte helt säkert, vi får väl se vad som händer.
Här är mina bästa flickors bloggar -----> http://maaatildaah.blogg.se/ & http://tookaann.blogg.se/
Sedan vill jag passa på att berätta att jag har en underbar killkopmis som alltid finns där & ställer upp för en!
Visst vi har haft våra små tjafs, men vi löser det alltid. Vi har alltid lika roligt när vi träffar varandra, man får ont i magen för man skrattar så mycket i din närhet :D Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig..   Du är bäst J, love ya! ♥
// H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0