"Bli min"

Tjena snyggingar, läget?! Vad har ni gjort idag då?
Jag har i alla fall varit i skolan till ungefär klockan fyra, slutade egentligen tjugo i men satt kvar & väntade med A till I slutade jobbet. Cyklade hem tillsammans med lillebror som kom från Rinman nere vid Ovako, till våran skola & var med den sista stunden på elevensval innan vi slutade. Idag har det i alla fall varit en lugn & rätt skön dag i skolan, men drygt som vanligt.. haha. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn direkt, lyssnade på musik & tog det bara lugnt. Har inte haft någonting att plugga på idag heller, så himla underbart! Men har haft rätt tråkigt också, om man inte har någonting att plugga på eller att man inte är med kompisar så finns det verkligen ingenting att göra nästan.. Eller umgås med familjen såklart, det är också mysigt & trevligt! Cyklade ner till Pekås med mammi till spelhörnan för att fylla på busskortet, för på lördag drar jag till Örebro med mina bästa flickor, A & M ♥ ♥ ♥ 
Just ja, spelade FIA MED KNUFF med lillebror för ett tag sedan också, självklart så vann jag! ;) hohoho. Sedan har jag suttit vid datorn igen bara, & tvn..
Nya programet HERR & FRU, på tv4 torsdagar 20.00-21.00 är askalasa braai!! Om ni ville veta alltså ;)

Nu har jag ingenting att säga! Så nu ska jag kolla runt på lite kläder, hihi. Måste ju planera lite vad som ska handla på lördag, om det ens finns någonting att handla det vill säga! ;) Hejsvejs, take care baaabesss!
//H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0