"Man måste finna sig i lite tråkigheter här i livet"

Godmorgon tisdag. Idag blev det ingen skola för mig, är sjuk.. Hur förkyld som helst, snorig, ont i halsen, världens huvudvärk & feber, plus ont i hela kroppen.. Så idag ska jag ligga framför tv:n, daton, men ska även plugga till provet till imorgon & på fredag. Imorgon har jag so-prov & på fredag har jag fysik-prov. Jag hoppas att det går bra! Just nu ligger jag & kollar på Hannah Montana avsnitt, asgrrryyyymt ju, hihi! Finns fasen inget bättre! ;)  

Igår hade vi en liten "turnering" mot lillebrors lag, det var rätt skoj faktiskt. Vi vann båda matcherna, gick vidare till final, & i finalen blev det 4-4. Då blev det straffar & pojkarna vann. Som sagt, skoj var det i alla fall!
H


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0