ALLTING KAN GÅ I TU, MEN MITT HJÄRTA KAN GÅ I TUSEN BITAR

Halloj! Nu ligger jag här i min säng med mina två favoriter, Alice och Matilda. Vi var ut till foklracebanan en sväng i det tråkiga och gråa vädret.. Började verkligen ÖSREGNA när vi var där ute. Så vi satte oss i bussen och sen i kaffeterian en stund när det var prisutdelning. Och nu har vi varit hemma ett tag och ligger som sagt här i sängen och gör ingenting.. Och ikväll kommer det hit massa folk för mammi och pappi ska ha typ ha fest, hehe. Så om det inte finns något annat att göra ikväll så blir det att sitta hemma och umgås med de som kommer hit.

Men det blir nog att ta det lugnt ikväll, som resten av helgen eftersom man helst ska vara pigg och glad när vi börjar skolan på måndag. Det ska bli väldigt skönt och rätt skoj att börja skolan, få se hur det nybyggda ser ut och att träffa alla som man inte har träffat under sommarlovet! Så ska det naturligtvis bli skönt att ha någonting att göra om dagarna, inte bara ligga framför tv:n och dega dag ut och dag in.. Och så börjar innebandyträningarna på onsdag också, UNDERBART. Ska bli så obeskrivligt skönt att få börja träna igen, springa runt och leka med bollen, wiiie!!! (Glad tjej) Men nu ska jag vara lite sociala med brudarna här och hitta på något som vi kan göra. Puss så hörs vi senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0